کد خبر : 2344
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

رجبی : شعار امسال یک فرصت برای صنایع وابسته به ورزش است

رجبی : شعار امسال یک فرصت برای صنایع وابسته به ورزش است
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گفتگو با رسانه وقت شمال درخصوص شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" و تاثیر آن در حوزه ورزش و جوانان توضیحاتی ارائه کرد ؛

وقت شمال – محمد مبرا : علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گفتگو با وقت شمال درخصوص شعار امسال گفت : انتخاب شعار ” جهش تولید با مشارکت مردم” از سوی مقام معظم رهبری یک فرصت برای صنایع و تولیدی های مرتبط با ورزش و تشکل های مردم نهاد جوانان و گروه های اندیشه ورزشی است که در حوزه فرهنگ سازی تولید و اشتغال آفرینی جوانان فعالیت می کنند و امیدواریم با نگاه ویژه همه ی مسئولان در همه بخش ها شاهد تحول در امر تولیدات و صنایع مرتبط با ورزش باشیم.
رجبی ورزش را موضوعی چندوجهی دانست و افزود؛ ورزش در اقشار مختلف، در سنین مختلف و به عبارتی در همه ی لایه های جامعه فعال است و قطعاً با برنامه ریزی ها و اقدامات فرهنگی که صورت می گیرد و با ترسیم خط مشی ها می تواند در نهادینه شدن تولید نقش بسزایی ایفا کند.
وی بیان داشت؛ شعار امسال از دو جهت قابل بررسی و تامل است. نخست نگاه ویژه رهبر انقلاب به موضوع تولید و دوم اهمیت حضور احاد مردم در مسائل مهم کشورکه امیدواریم همه مسئولان پیام انتخاب شعار سئوال را دریافت کرده باشند.
علی رجبی افزود؛ از سوی دیگر تجربه برگزاری نخستین نمایشگاه بزرگ و تخصصی ورزش، تولیدات، تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته در استان مازندران که در قالب جشنواره عزت و پیشرفت روی داد، ظرفیت قابل توجه این حوزه را در تولید نمایان ساخت و نظر بسیاری از مدیران صنعتی را به خود جلب کرد. لذا معتقدم برپایی چنین نمایشگاه هایی، گام مثبتی در جهت حمایت و مردمی سازی تولید است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد؛ یکی از برنامه ها و سیاست های این دستگاه افزایش ورزشکاران بیمه شده و ورزشکاران رسمی استان و همینطور توسعه زیرساخت های ورزشی است که این موضوع و فرهنگ سازی های صورت گرفته می تواند منجر به افزایش تولیدات ورزشی داخلی و در حقیقت چرخیدن چرخ صنایع وابسته به ورزش باشد.
وی ظرفیت بازار ورزش و صنایع وابسته را در سطح ملی و بین المللی مورد توجه قرار داد و گفت : مازندران استان مستعد در ورزش و تولیدات ورزشی است و در صورت حمایت سیاست گذاران بخش صنعت و ارائه بسته های حمایتی قطعاً شاهد جهش در امر تولیدات ورزشی و صنایع وابسته خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

enemad-logo