کد خبر : 1260
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۵

نماینده مجلس : ؛

طرح تبدیل وضعیت استخدام معلمان به کجا رسید؟ / باید کاری کنیم معیشت معلمان تامین شود / قاطبه نمایندگان دنبال حل مشکلات معلم‌ها هستند

طرح تبدیل وضعیت استخدام معلمان به کجا رسید؟ / باید کاری کنیم معیشت معلمان تامین شود / قاطبه نمایندگان دنبال حل مشکلات معلم‌ها هستند
‌محمودزاده نماینده مجلس با اشاره به برخی ایرادهای وارد شده به طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان می‌گوید: ایرادی که به این طرح می‌گیرند بار مالی آن است، در حالی که استفاده از این نیروها همین حالا هم بار مالی دارند و حتی در صورت جذب نشدن آن‌ها، همچنان نیروهای جدیدی باید جای آن‌ها جذب شوند که باز هم بار مالی دارد.؛

وقت شمال : مسئله تعیین وضعیت استخدامی معلم‌ها یکی از مسائل مهم برای جامعه فرهنگیان کشور است و سال‌ها است که فرهنگیان دغدغه تعیین تکلیف وضعیت استخدام معلم‌ها را دارند.

مهر سال ۱۴۰۰ جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی، طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمین را تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی کرد.

این طرح روی تعیین چگونگی تبدیل وضعیت استخدامی کلیه معلمان حق‌التدریس، معلمان مدارس زیر نُرم، نیروهای دارای شناسه نیروی انسانی (کد پرسنلی) و دوره دیده در دانشگاه فرهنگیان، مربیان پیش‌دبستانی غیردولتی، نیروهای خرید خدمات (برون سپار در هنرستان‌ها)، آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی و نیروهای خرید خدمات آموزشی متمرکز بود.

جلال محمودزاده با اشاره به اهمیت رسیدگی هر چه زودتر به این طرح می‌گوید: همین حالا هم آموزش و پرورش کمبود نیرو دارد و این کمبود را با نیروهای بازنشسته یا نیروهای جدید بی‌تجربه جبران می‌کند، در حالی که نیروهای با تجربه‌ای داریم که با یک تبدیل خدمت می‌توانند وضعیت کمبود نیرو را تا حد زیادی حل کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح روی استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات، پیش‌دبستانی، نهضت، آموزش دیده‌های دانشگاه فرهنگیان و قبول شدگان گزینش آموزش و پرورش متمرکز است، گفت: ما دنبال حل مشکل کسانی هستیم که بیش از ده تا پانزده سال سابقه تدریس دارند و با کم‌ترین امکانات خدمت و کلاس‌های خالی آموزش و پرورش را پر کرده‌اند.

این نماینده مجلس با اشاره به سابقه این طرح افزود: این طرح حدود دو و نیم سال پیش توسط من تهیه و مطرح شد و پس از نظر مرکز پژوهش‌ها با ۵۸ امضا به هیئت رئیسه مجلس و از آن جا به کمسیون آموزش رفت، اما در این مقطع کمیسیون کلیت آن را رد کرد.

محمودزاده با اشاره به مسئله اصلی طرح گفت: ما می‌گوییم با توجه به این که سنی از این نیروها گذشته و دیگر آن قدر جوان نیستند که جای دیگری آزمون دهند و از صفر شروع کنند، با یک آزمون داخلی تبدیل وضعیت استخدام شوند؛ مثل قانونی که برای نیروهای قبل از سال ۱۳۹۱ نهضت اعمال شد.

وی ادامه داد: کمیسیون آموزش گفت باید آزمون سراسری و ماده ۲۸ باشد، من نپذیرفتم و طرح رد شد. بعد به همراه ۶۰ نفر از نمایندگان مجلس نامه‌ای به آقای قالیباف، رییس مجلس، نوشتیم که با وجود رد شدن کلیات طرح در کمیسیون آموزش ما تقاضای طرح آن در صحن علنی را داریم. آقای قالیباف پیرو درخواست ما نامه‌ای زدند که طرح دوباره در کمیسیون مطرح شود. این بار اعضای کمیسیون باز هم کلیات را رد کردند و طرح ما در نوبت طرح در صحن علنی قرار گرفت.

این نماینده مجلس با اشاره به طرح خود در کمیسیون آموزش درباره تبدیل وضعیت استخدامی معلم‌ها گفت: بعد از این اعضای کمیسیون آموزش خودشان طرح دیگری مطرح و کلیات آن را تصویب کردند. طرح مطرح شده از سوی کمیسیون نیز بر استخدام همان نیروهای مدنظر ما با آزمون ماده ۲۸ یا همان آزمون سراسری تاکید دارد. در این طرح امتیازهایی جزئی برای این نیروها مطرح شده که برای اعمال نیاز به بیمه دارد، در حالی که بخش مهمی از این نیروها اصلا سابقه بیمه ندارند. این طرح چون کلیاتش تصویب شد فعلا برای طرح در صحن مقدم بر طرح ماست.

محمودزاده با تاکید بر اینکه طرح کمیسیون بر خلاف نظر دوستان حق‌التدریسی، پیش‌دبستانی و نهضتی است، افزود: طرح مدنظرِ ما طرحی عادلانه است که می‌گوید از نیروهای مدنظر آزمون داخلی می‌گیریم و کسانی که قبول شدند را مستقیم تبدیل وضعیت می‌کنیم. کسانی که نمره لازم را کسب نکنند برای یک دوره ۵ تا ۶ ماه به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده و بعد از دوره دوباره از آن‌ها آزمون می‌گیریم و اگر قبول شدند تبدیل وضعیت خواهند شد.

وی ادامه داد: در این طرح ما با یک آزمون عادلانه نیروهای با تجربه را سنجیده و تبدیل وضعیت می‌کنیم. حسن این کار همه‌گیری آن برای تمام دوستان از نهضت تا دوره دیدگان دانشگاه فرهنگیان است. از طرف دیگر این طرح اجازه ضایع شدن حق کسانی که بیش از یک دهه در آموزش و پرورش تلاش کردند را نخواهد داد. این در حالی است که در آزمون ماده ۲۸ رقابت نابرابرتر است و هیچ راهی برای استفاده از تجربه این نیروها در نظر گرفته نشده است.

این نماینده مجلس با اشاره به برخی ایرادهای وارد شده به طرح مدنظر خود می‌گوید: ایرادی که به این طرح می‌گیرند بار مالی آن است، در حالی که استفاده از این نیروها همین حالا هم بار مالی دارند و حتی در صورت جذب نشدن آن‌ها، همچنان نیروهای جدیدی باید جای آن‌ها جذب شوند که باز هم بار مالی دارد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر بعضی منتقد سطح سواد این دوستان هستند که باید گفت اکثر این نیروها لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری دارند و طرح ما نیز شامل لیسانس به بالا می‌شود. سوال من از منتقدین این است که اگر این نیروها مشکل سواد و آگاهی علمی دارند چطور در ده تا پانزده سال گذشته بچه‌های مردم را برای آموزش در اختیار چنین نیروهایی قرار دادیم؟

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه حق این است که این طرح به نتیجه برسد تا حق این نیروها ضایع نشود، گفت: ما معتقدیم این نیروها علم، آگاهی و توانایی لازم را دارند و بعد هم به صورت دوره‌ای آموزش داده شده و ارزیابی می‌شوند و جای نگرانی وجود ندارد.

۳۰۰ هزار کمبود نیرو در آموزش و پرورش داریم

محمودزاده با اشاره به کمبود معلم در آموزش و پرورش گفت: ما همین حالا ۳۰۰ هزار کمبود نیرو در آموزش و پرورش داریم که با جذب تمام این نیروها ۲۰۰ تا ۲۱۰ هزار نیرو جذب می‌شوند و همچنان نیاز به جذب ۹۰ هزار نیروی جدید وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی تاکید دارند که نیروی مورد نیاز به شکل کامل از دانشگاه فرهنگیان جذب خواهد شد، گفت: دانشگاه فرهنگیان در چهار سال ظرفیتی ۲۰ هزار نفره دارد و حتی پاسخگوی جایگزینی بازنشستگان سالانه آموزش و پرورش نیست، در نتیجه عملا نمی‌توان تمام ۳۰۰ هزار نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش را صرفا از این دانشگاه تامین کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که بعد از تبدیل این نیروها مسیر تبدیل نیرو را کاملا ببندیم و بعد با تقویت دانشگاه فرهنگیان تمام نیروهای مورد نیاز را از این دانشگاه تامین کنیم.

محمودزاده با اشاره به استقبال عمومی نمایندگان از این طرح گفت: اگر این طرح در صحن علنی مطرح شود حتما رأی خواهد آورد، اما چون کمیسیون آموزش خودش طرحی دارد ما باید صبر کنیم یا این طرح کنار گذاشته شود یا در صحن علنی رأی نیاورد تا بعد طرح ما مطرح شود. اختلاف اصلی دو طرح هم نوع آزمون مدنظر است. ما معتقد به آزمون داخلی هستیم که به عدالت نزدیک‌تر است و نظر شورای انقلاب فرهنگی هم در آن مدنظر قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امیدی به تعیین تکلیف طرح قبل از پایان دوره مجلس فعلی دارد یا خیر، گفت: اگر اعضا و رییس کمیسیون آموزش به ما کمک کنند تا طرحشان زودتر تعیین تکلیف شود بسیار عالی خواهد بود چون حتی اگر طرح آن‌ها هم در صحن علنی مطرح شود ما آماده الحاق یک پیشنهاد برای تغییر آزمون ماده ۲۸ به آزمون داخلی هستیم و امیدواریم که رأی نمایندگان را نیز کسب کنیم. با این تفاسیر ما امیدواریم که طرح به این دوره برسد.

این نماینده مجلس آموزش و پرورش را یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های اجرایی کشور دانست و گفت: ما در درجه اول باید کاری کنیم که معلم‌های ما تامین باشند و دغدغه‌ای جز آموزش نداشته باشند، در حالی که امروز در کشور ما معلم برای تامین معیشت خود باید برای خود شغل دیگری در کنار معلمی داشته باشد. این آفت بزرگی است چون معلم باید بعد از کلاس استراحت کند و به فکر افزایش علم خود و ارتقا باشد.

محمودزاده با تاکید بر اینکه باید دنبال بهبود دغدغه معیشت معلم‌ها بود، گفت: یک زمانی در آلمان پزشکان به خاطر کمبود درآمد تظاهرات کردند و می‌گفتند چرا درآمد معلمین از ما بیشتر است؟ خانم مرکل پاسخ داد که نباید انتظار داشت کسانی که به شما آموزش دادند از شما درآمد کمتری داشته باشند. اگر ما هم به این سمت حرکت نکنیم معلمی تبدیل به شغل دوم یا سوم معلم‌ها می‌شود. قاطبه نمایندگان دنبال حل مشکلات معلم‌ها هستند و من امیدوارم که طرح ما نیز در صورت طرح شدن را بیاورد./سلام نو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 181 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 181
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حدیث امرابی شنبه , 24 تیر 1402 - 9:35

hanaلطفا بفکراستخدام معلمای غیررسمی باشین لطفادعداللللاتتتت

کوروش شنبه , 24 تیر 1402 - 10:00

حمایت از نیروهای بعد ۹۱

یوسف هلاکو شنبه , 24 تیر 1402 - 10:27

برای یبارم شده تکلیف مارو روشن کنن

ندا دینی شنبه , 24 تیر 1402 - 11:56

باعرض سلام ما مربیان پیش دبستانی و نهضتی و سرباز معلم و بقیه آموزش دهندگان خواستار اعلام وصول طرح مهندس محمود زاده به شماره ثبت ۶۱۵ در صحن علنی مجلس توسط آقای قالیباف هستیم با تشکر

حناوه شنبه , 24 تیر 1402 - 12:35

لطفا از این طرح حمایت کنید.. ماها عمرو جوانی و صبر خود را در این راه گذاشته ایم.. به فکر طلاب طرح امین باشید که بدون مزد و مواجب پای کار نظام مانده اند این عدالت نیست که همیشه طلاب رو فراموش می‌کنید

فرهاد امینی باوان شنبه , 24 تیر 1402 - 12:38

تبدیل وضعیت و استخدام نیروهای ۹۱ به بعد با طرح آقای محمود زاده همانند نیروهای قبل ۹۱

رضایی شنبه , 24 تیر 1402 - 12:54

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

نسرین شنبه , 24 تیر 1402 - 17:06

سلام
ما مربیان پیش دبستانی که در مدارس دولتی فعالیت داریم خواستار تبدیل وضعیت مانند مربیان قبل ۹۱ هستیم.

فرشته یکشنبه , 25 تیر 1402 - 11:00

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

علي رضا شنبه , 24 تیر 1402 - 17:06

تصويب طرح محمودزاده

سمیه شنبه , 24 تیر 1402 - 17:07

سلام.لطفا لطفا لطفا به حال این مربیان پیش دبستانی یه فکری بکنین.۱۱ سال بی حق وحقوق برای فرزندان این مرزوبوم زحمت کشیدیم.انصاف نیست تبدیل وضعیت نشیم

مربی پیش دبستانی ضمیمه دولتی شنبه , 24 تیر 1402 - 17:07

نمایندگان مجلس انقلابی مظلوم ترین معلمان را دریابید بدون حقوق وبیمه با عشق معلمی سنگر های علم ودانش را خالی نگذاشته ایم.استخدام حق ماست.درود برشرفت آقای محمودزاده

Reza یکشنبه , 25 تیر 1402 - 8:04

رضاییشنبه , 24 تیر 1402 – 12:54پاسخ
با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

ريحانه شنبه , 24 تیر 1402 - 17:07

به کارگيري نيروهاي 91به بعد

صنم شنبه , 24 تیر 1402 - 17:09

تبدیل وضعیت حق مسلم مربیان پیش دبستانی است.لطفا مارا تبدیل وضعیت بفرمایید

هلالی اقدم شنبه , 24 تیر 1402 - 17:10

استخدام بدون هیچ قید وشرطی حق مسلم ماست.مااز صافی عشق وتوانایی معلمی رد شده ایم.ما بدون حقوق وبیمه در حساسترین پایه تدریس کرده ایم ونوگولان عزیز را تحویل معلم ومدرسه داده ایم.

علی شنبه , 24 تیر 1402 - 17:12

خواستار عدم تبعیض بین نیروهای سال ۹۱ و بعد ۹۱

فاطمه جهانشاهلو شنبه , 24 تیر 1402 - 17:12

فقط منتطر این هستیم ک این بزرگ مرد ب ما کمک کند ما مربیانی ک سال ها سابقه داریم و هیج جا دیده نمیشیم

احمدی شنبه , 24 تیر 1402 - 17:12

سلام
از شما مسولین محترم تقاضا داریم در مورد تبدیل وضعیت مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولتی مساعدت لازم را عنایت بفرمایید

علی شنبه , 24 تیر 1402 - 17:12

خواستاد عدم تبعیض بین نیروهای بعد ۹۱ و قبل ۹۱

نگار نیک منش شنبه , 24 تیر 1402 - 17:13

لطفا و خواهشا فکری به حال این نیروهایی که با جان و دل زحمت کشیدند باشید ..
کجای قانون و اسلام میگه که این نیروها بدون مزد باشن و خودشون بیمه اشون رو پرداخت کنند و زیر نظر آموزش و پرورش کار کنند…

بابک شنبه , 24 تیر 1402 - 17:17

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

حبیبه شنبه , 24 تیر 1402 - 17:18

استخدام معلمان غیررسمی بدون هیچ قید وشرطی

زهرا موسوی شنبه , 24 تیر 1402 - 17:19

استخدام مربیان پیش دبستانی بعد ۹۱ بدون آزمون

اقدم شنبه , 24 تیر 1402 - 17:19

استخدام معلمان باتجربه بعد ۹۲.بدون هیچ قید وشرط

لیلا کریمی شنبه , 24 تیر 1402 - 17:19

باسلام عرض ادب و احترام
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ،رییس محترم مجلس شورای اسلامی از شما تقاضامندیم با حمایت از طرح جناب محمودزاده ما را در تعیین تکلیف شدن بحقمان یاری فرمایید.بخدا قسم درک کنید رنج وسختیهایی که کشیده ایم.یاریگر ما باشید.
با تشکر

لیلا صداقت شنبه , 24 تیر 1402 - 17:23

من یک مربی پیش دبستانی هستم که بیش از ۱۲ سال برای بچه های کشورم بدونه حقوق ومزایا وامنیت شغلی زحمت کشیده ام و امروز از مسولین تقاضا دارم ما را هم مانند مربیان قبل از سال ۹۱ که بعضی از انها حتی یک سال هم سر کلاس درس حاضر نبودندتعیین تکلیف کنند تا ماهم نتیجه زحمات چندین ساله خود را ببینیم ان شاءالله..
قبلا از زحمات شما بزرگواران کمال تشکر داریم

مریم شنبه , 24 تیر 1402 - 17:27

با سلام… واقعا چرا نیروی سابقه دار(خرید خدمت) باید حقی برای استخدام نداشته باشند بعد از چند سال خدمت کردن سختی کشیدن، نداشتن حقوق به موقع و بیمه تعطیلات در آموزش و پرورش زحمتون نادیده گرفته بشه

مریم شنبه , 24 تیر 1402 - 17:28

خواهش میکنم نیروی خرید خدمات و بقیه نیروهای زحمتکش غیر رسمی را ببینید و عادلانه تصمیم بگیرید.

زهرا شنبه , 24 تیر 1402 - 17:30

لطفااااااا به بررسی تعیین وضعیت معلمان بعداز91، خرید خدمات، نهضت، حق التدریسی بپردازید، جونیمون عمرمون بدون امنیت شغلی گذشت

معصومه امیری شنبه , 24 تیر 1402 - 17:31

استخدام نیروهای خسته و بلاتکلیف بعد از ۹۱ …همه با مدرک معتبر دانشگاه های کشور با فوق لیسانس و دکتری دارن به آمورش و پرورش خدمت می کنن واقعا تا کی باید بدون حقوق و بیمه کار کنن ۱۰سال کمه ….ولله دیگه بریدیم

مریم شنبه , 24 تیر 1402 - 17:31

درود بر جناب محمودزاده ، لطفا این طرح را اجرایی کنید تا معلم با اعتماد به نفس بیشتر و انگیزه و امید به آینده وظیفه ی خودش را انجام بدهد.

حسین م شنبه , 24 تیر 1402 - 17:35

لطفا از طرح مهندس محمود زاده حمایت کنید ….

مریم شنبه , 24 تیر 1402 - 17:39

ما نیروهای خریدخدمات واقعا شرایط بدی داریم هرسال تابستون تا مهر هیچ‌ امیدی نداریم که سال تحصیلی جدید آموزش پرورش تصمیمی برای نگه داشتن ما دارند یا نه؟ ، چ پایه ای باید تدریس کنیم؟ کدوم مدرسه باید باشیم؟ یا اصلا هستیم یا نه…؟

زهرا شنبه , 24 تیر 1402 - 17:39

طرح تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمت بعد از ۹۱

سمیتا شنبه , 24 تیر 1402 - 17:39

استخدام نیروهای غیر دولتی #مربیان پیش دبستانی

فاطمه شنبه , 24 تیر 1402 - 17:41

ما مربیان پیش دبستانی با ۸سال سابقه و بیمه وگزینش خواهان وصول طرح مهندس محمود زاده هستیم

الهه شنبه , 24 تیر 1402 - 17:44

استخدام حق معلمان پیش دبستان است

مریم جعفری شنبه , 24 تیر 1402 - 17:44

لطفا ب دادمعلمای عیررسمی بعد۹۱برسید

فاطمه شنبه , 24 تیر 1402 - 17:45

ما مربیان پیش دبستانی خواهان تعیین وتکلیف شدن هستیم .حامی طرح محمود زاده🙏🙏

الهه شنبه , 24 تیر 1402 - 17:45

حق ما استخدام در دولت است .مربیان پیش دبستان

مریم جعفری شنبه , 24 تیر 1402 - 17:45

توروخدادعدالت بابیارین حق ما رسمی شدن

مانیا شنبه , 24 تیر 1402 - 17:45

استخدام مربیان بعد از ۹۱

فاطمه شنبه , 24 تیر 1402 - 17:46

حامی طرح مهندس محمود زاده🙏

صدیقه سعیدی شنبه , 24 تیر 1402 - 17:46

با سلام و درود اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ شامل پیش دبستانی نهضت خرید خدمات و… خواستار تبدیل وضعیت هستیم. لطفا در اسرع وقت رسیدگی کنید..با تشکر

زهرا توکلی شنبه , 24 تیر 1402 - 17:46

سلام وقت بخیر
لطفا به وضعیت کار نیروهای خرید خدمات بعد از 91 رسیدگی بشه اخه چه تفاوتی، بین نیروهای خرید خدمات قبل 91 و بعد اون هست درصورتی که به جرعت میشه گفت بعد 91 به روز تر هم هستن اینا، در روزهای سخت کرونا بارها و بارها ثابت کردن. لطفا پیگیر تبدیل وضعیت این معلمین زحمت کش باشید

زهره شنبه , 24 تیر 1402 - 17:48

تعیین تکلیف نیروهای بعد از ۹۱

فاطمه شنبه , 24 تیر 1402 - 17:49

آقای قالیباف حمایت حمایت🙏🙏

فاطمه شنبه , 24 تیر 1402 - 17:50

نیروهای غیر رسمی را دریابید

آیکان شنبه , 24 تیر 1402 - 17:50

ما نهضتیهای غیرفعال خواهان فعال شدن و جذب اموزش پرورش هستیم

فاطمه شنبه , 24 تیر 1402 - 17:51

زحمات و تجربه ی ما نیروهای غیررسمی را نادیده نگیرید🙏

مریم شنبه , 24 تیر 1402 - 17:51

نیروهای غیررسمی سالهاست سرکلاس های درس آزمون پس دادن و حق استخدام بدون آزمون را دارند.

رضایی شنبه , 24 تیر 1402 - 17:51

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

فاطمه شنبه , 24 تیر 1402 - 17:52

نمایندگان محترم حامی ما نیروهای غیر رسمی باشید

الهه حجتی شنبه , 24 تیر 1402 - 17:55

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

یاوری شنبه , 24 تیر 1402 - 17:57

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

فهیمه حسن پور شنبه , 24 تیر 1402 - 18:00

باعرض سلام
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ. پ(شامل پیش دبستان، نهضت، خرید خدمت، برون سپار، سرباز معلم) از محضر مبارکتان (استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروهای انسانی آ. پ با ثبت ۴۱۷(کمیسیون اموزش داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید (ازمون داخلی

zahra sepahi شنبه , 24 تیر 1402 - 18:00

تبدیل وضعیت نیروهای پر کار و مظلوم غیررسمی آموزش پرورش
واقعا انصاف نیست این نیروها بلا تکلیف بمونند بعد این همه زحمت و تلاش و با سابقه درخشان

پيش دبستانی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:01

جذب نیروهای ضميمه مدارس دولتی بعد از سال ۹۱

فاطمه شنبه , 24 تیر 1402 - 18:02

با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏

سمیه زینال زاده شنبه , 24 تیر 1402 - 18:09

مامربیان پیش دبستانی بعداز۹۱ازنمایندگان محترم خواستار اعلام وصول طرح تعیین تکلیف معلمان غیررسمی بعداز۹۱ رادرمجلس شورای اسلامی هستیم

مهرنوش شنبه , 24 تیر 1402 - 18:10

خواستار تعیین تکلیف نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش بعد از 91

سمیه زینال زاده شنبه , 24 تیر 1402 - 18:11

حمایت ازطرح جناب محمودزاده نماینده باغیرت براتعیین تکلیف معلمان غیررسمی بعداز۹۱

مهرنوش شنبه , 24 تیر 1402 - 18:11

طرح تبدیل وضعیت معلمان بعد از 91 به کجا رسید ؟

مهرنوش شنبه , 24 تیر 1402 - 18:12

حامی طرح محمودزاده ✋

الهه جعفری جهان شنبه , 24 تیر 1402 - 18:12

با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏

مریم شنبه , 24 تیر 1402 - 18:13

ما در این راه عمر و جوانی دادیم ، ما را تعیین تکلیف کنید.

سارا بنیانیان شنبه , 24 تیر 1402 - 18:15

خواهش میکنم ما نیروهای غیررسمی رو تبدیل وضعیت کنید مهر با انرژی بیشتر بریم سرکلاسمون

سمیه زینال زاده شنبه , 24 تیر 1402 - 18:16

خواستار اعلام وصول طرح تعیین تکلیف معلمان غیررسمی بعداز۹۱درمجلس شورای اسلامی

سیما بهداروند شنبه , 24 تیر 1402 - 18:17

انتظار تعیین تکلیف تا کی؟ پیر شدیم

فاطمه شنبه , 24 تیر 1402 - 18:17

این طرح عادلانه‌ترین طرحی هست که میتواند نیروهای نهضتی وامثالهم ازآن بهره مند کند،امیدوارم سال ها تلاش ما هم دیده در این بدنه احساس شود،

سمیه زینال زاده شنبه , 24 تیر 1402 - 18:17

خواستار اعلام وصول طرح تعیین تکلیف معلمان غیررسمی بعداز۹۱

سامیه ملکشاهی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:18

باسلام ودرود وتشکراز مهندس محمودزاده که به فکر ماجوانان هستید،امیدورام بقیه نماینده ها هم باطرح مهندس محمودزاده موافقت داشته باشندوبه فکر نیروهای غیررسمی بعداز۹۱ آموزش وپرورش باشندکه بدون هیچگونه حق بیمه ومزایایی بابدترین شرایط به فرزندان این سرزمین آموزش میدهند چه بسا خیلی ازهمین شاگردان اکنون دانشجوی پزشکی ومهندسی وسایررشته های دانشگاهی هستند،از نماینده ها ی محترم تقاضادارم باطرح مهندس محمودزاده موافقت کنند🙏

فاطمه درویشی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:19

چرا کسی بفکر ما نیروهای غیررسمی زحمت کش که بدون حقوق و مزایا سالها در کلاس درس بودیم نیست.

سامیه ملکشاهی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:20

باسلام واحترام
باتوجه به اینکه آموزش وپرورش به شدت به نیرو احتیاج داردچرافقط از نیروهای بازنشسته استفاده میکند،این نیروها عملا کارکرد پایینی دارند،چرا از نیروی جوان استفاده نمیکنید که پرانرژی هستند
بعضی از مدارس نیروی ۳۷سال خدمت درحال فعالیت هستندباسلام واحترام
باتوجه به آموزش وپروش به شدت به نیرو احتیاج داردچرافقط از نیروهای بازنشسته استفاده میکند،این نیروها عملا کارکرد پایینی دارند،چرا از نیروی جوان استفاده نمیکنید که پرانرژی هستند
بعضی از مدارس نیروی ۳۷سال خدمت درحال فعالیت هستندباسلام واحترام
باتوجه به آموزش وپروش به شدت به نیرو احتیاج داردچرافقط از نیروهای بازنشسته استفاده میکند،این نیروها عملا کارکرد پایینی دارند،چرا از نیروی جوان استفاده نمیکنید که پرانرژی هستند
بعضی از مدارس نیروی ۳۷سال خدمت درحال فعالیت هستند

شکوفه باقریان شنبه , 24 تیر 1402 - 18:22

خواهشمندم نسبت به تبدیل وضعیت معلمان مظلوم خرید خدمات قدمی بردارید.

مریم جعفری شنبه , 24 تیر 1402 - 18:22

تعین وضعیت معلمای غیررسمی بعد ۹۱

مریم صالحی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:23

خواستار تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش بعداز ۹۱ ، چرا باید نیروهای خودت رو بیخیال شی بری از این ور اون ور نیرو بگیری؟

نگین امرای شنبه , 24 تیر 1402 - 18:23

چرا ناعدالتی میکنید درحق معلمای بعد۹۱لطفااااا عدالت برقرارکنید

فاطمه ریسیی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:24

توروخدا ب دادمعلمای غیررسمی برسیدحق ما رسمی،شدن بدونوازمون

لیلی خلیلی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:24

با سلام
ما مربیان پیش دبستانی مدارس ضمیمه دولتی خواستار تبدیل وضعیت مان هستیم. از نمایندگان محترم و وزیر گرامی خواستاریم به وضعیت ما رسیدگی کنند.

فاطمه ریسیی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:25

حامی طرح محمودزاده

صبا محمدی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:25

خواستار تعیین و تکلیف نیروهای غیررسمی بعد از ۹۱ آموزش و پرورش

فاطمه ریسیی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:26

بی عدالتی نکنید درحق این همه جوون معلم بدون حقوق وبیمه

فاطمه ریسیی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:27

نمایندهای ک فردابازمیایددست ب سینه دولامیشید الان کجایدچرا هیچکاری نمیکنید حق مااستخدام بدون ازمون

زهرا شنبه , 24 تیر 1402 - 18:27

باسلام،لطفا با طرح تبدیل ما نیروهای پیش دبستانی که با کمترین حقوق و مزایا و بیشترین تلاش برا فرزندان این مرز و بوم تلاش کردیم لبارشته های دانشگاهی و گزینش زیر نظر اموزش و پرورش خدمت کردیم و حال که خود آموزش و پرورش به نیرو احتیاج داره ،با جذب ما و به امنیت شغلی رساندن ما هم ارزوی ما که معلم شدن هست رو براورده کنید هم مایه پیشرفت کشور باشیم

فاطمه شنبه , 24 تیر 1402 - 18:31

استخدام گروه‌های آموزشی بعد از۹۱ موافقت نمایید

الهی به امید تو شنبه , 24 تیر 1402 - 18:33

با سلام
تعین تکلیف حق مسلم نیروهای بعد از ۹۱ هست .
انتظار استخدام داریم از تمامی مجلس نشین ها .نمایندگان بفکر باشید .
بطزگ ترین شایستگی نیروهای بعد ۹۱ ایثار و فداکاری و عمرشان هست که سالها بدون مزد کار کردند.

زهرا شنبه , 24 تیر 1402 - 18:37

تبدیل وضعیت معلمان غیر رسمی🙏

مریم سعیدی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:40

با سلام اینجانبان معلمان غیر این مرز ک بوم ک وقت و عمر خود را با کمترین حقوق و مزایا و سختی کار فراوان برای فرزندان این سرزمین گذاشته خواستار تبدیل وضعیت هستیم مخصوصا الان ک آ و پ با کمبود نیروی شدید مواجه است کی بهتر از این جوانان باتجربه..خواهشمند است رسیدگی لازم با توجه به دو طرح موجود در صحن مبذول فرمایید

فائزه شنبه , 24 تیر 1402 - 18:42

با سلام
ما نیروهای خرید خدمات سالها با سختی ها ساختیم و اکنون خواستار تبدیل وضعیت هستیم.

جلیل محمدی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:43

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

فرهاد دلاوری شنبه , 24 تیر 1402 - 18:44

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

سروش ارحمی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:44

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

خانم کشاورز پور شنبه , 24 تیر 1402 - 18:44

سلام
من مربی پیش دبستانی هستم .
بااندک حقوق سالها به نوآموزان سرزمینم خدمت میکنم .با داشتن بیمه که پول آن را جیب پرداخت می کردیم،و با وجود تحصیلات عالی و تجربه و سابقه چندین ساله همچنان جذب نشده و بلا تکلیف هستیم…
مربیان پیش دبستانی شاغل در مدارس دولتی بعد ۹۱ خواستار تبدیل وضعیت همانند مربیان دوره های قبل از سال 91 هستند

خسرو محمودی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:45

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏. ..

علی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:48

باعرض سلام اینجانبان معلمان غیررسمی بعد از۹۱آ.پ از محضر مبارکتان استدعاداریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ باثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید

علی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:48

با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏

مانیا شنبه , 24 تیر 1402 - 18:49

طرح تبدیل وضعیت مربیان بعد از ۹۱

سارا بنیانیان شنبه , 24 تیر 1402 - 18:54

تعیین تکلیف حق نیروهای آموزشی غیررسمی بعد از ۹۱

مریم شنبه , 24 تیر 1402 - 18:56

لطفاً این نیروهای خدمتگزار بلاتکلیف را دریابید ،با تشکر

میثم بهادر شنبه , 24 تیر 1402 - 18:57

تبدیل وضعیت نیروهای پیش دبستانی شاغل در مدارس دولتی همانند مربیان دوره های قبل

مریم صالحی شنبه , 24 تیر 1402 - 18:57

کاش میدونستید این بلاتکلیفی چه تاثیری تو زندگی این همه نیروی غیررسمی داره.

سارا بنیانیان شنبه , 24 تیر 1402 - 18:58

تعیین تکلیف این معلمان زحمتکش حقشان است.

مهرنوش شنبه , 24 تیر 1402 - 18:59

خواستار تعیین تکلیف هستیم..

آرشا بهادر شنبه , 24 تیر 1402 - 18:59

تبدیل وضعیت نیروهای غیر رسمی آموزش پرورش بعد از سال 91شامل پیش دبستانی، نهضت، سرباز معلم و خرید خدمات…

علیرضا قربانی شنبه , 24 تیر 1402 - 19:03

خواستار تعیین تکلیف نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش بعد از ۹۱

مریم شنبه , 24 تیر 1402 - 19:04

خواستار تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش بعد از ۹۱

حسین م شنبه , 24 تیر 1402 - 19:05

سلام عرض ادب

✅موضوع مورد بحث درخواست از هیئت رئیسه مجلس برای طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمین بعد از سال ۹۱
(نهضت،پیش دبستانی،خرید خدمات،برون سپار وسربازمعلم )
با عنایت به اینکه طرح معلمین آموزشی بعد ۹۱ به شماره ثبت ۶۱۵ توسط آقای جلال محمود زاده تهیه و در جلسه رسمی در مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲کمیسیون آموزش رد شد و مطابق ماده ۱۴۵وتبصره ۱ماده ۱۰۰اآیین نامه داخلی مجلس وسایر قوانین مرتبط بررسی کلیات طرح مذکور با فوریت و خارج از نوبت در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گرفت و ایرادات جزئی که از طرف هیئت رئیسه مجلس واردشده بود توسط آقای محمود زاده برطرف شد و مورد تایید جناب آقای قالیباف و هیئت رئیسه محترم قرار گرفت.
ولی متاسفانه به دلیل دارا بودن یک طرح دیگر کمیسیون آموزش و تصویب آن در کمیسیون این طرح اعلام وصول نشد و طبق قانون وتبصره مجلس باید طرح کمیسیون اعلام وصول بعد طرح جناب محمود زاده پیگیری شود ولی دو طرح تا الان اعلام وصول نشده.
با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و نبود وقت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شما نمایندگان محترم خواهشمندم که با رایزنی با آقای قالیباف و همچنین کمیسیون آموزش خواستار اعلام وصول یکی از طرح ها با ازمون داخلی شود.

نهضت
پیش دبستان
خرید خدمات
برونسپار
نیروهای داری کد پرسنلی

سیما بهداروند شنبه , 24 تیر 1402 - 19:05

خواهش میکنم ما رو تبدیل وضعیت کنید التماس میکنم

فاطمه شنبه , 24 تیر 1402 - 19:21

خانم حکیمی پور:
با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده و حمایت بفرمایید.

عالیه شنبه , 24 تیر 1402 - 19:50

خواهان تعیین وضعیت هرچەسریع تر نیروهای آموزشی باسواد و باتجربه هستیم

عالیه شنبه , 24 تیر 1402 - 19:51

ومکروا مکرالله و الله خیر الماکرین

زانا شنبه , 24 تیر 1402 - 19:53

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

زانا شنبه , 24 تیر 1402 - 19:54

4گروه آموزشی خواستار برگزاری آزمون داخل و تعیین وضعیت هرچه سریعتر و پایان دادن بە این ظلم آشکار

زانا شنبه , 24 تیر 1402 - 19:54

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشید

Maryam شنبه , 24 تیر 1402 - 20:00

اولویت استخدام حق نیروی با سابقه هست نه کسی صرفا فقط نشسته خونده و در آزمون قبول شده

مهدی عزیزیان شنبه , 24 تیر 1402 - 20:07

حمایت از طرح مهندس محمود زاده
جمع کثیری از سرباز معلمان بعد ۹۱

راضیه خوارزمی شنبه , 24 تیر 1402 - 20:13

✅✅✅✅✅

راضیه خوارزمی شنبه , 24 تیر 1402 - 20:15

با سلام و احترام ؛ لطفاً از ما معلمان غیردولتی بعد از ۹۱ حمایت کنید.

ناصر شریفی شنبه , 24 تیر 1402 - 20:27

به امید به ثمر نشستن زحمات تمامی دوستان و استخدامی تمام عزیزان بعداز سال ۹۱

ناصر شریفی شنبه , 24 تیر 1402 - 20:28

به امید موفقیت همه دوستان در تبدیل وضعیت

Shirin شنبه , 24 تیر 1402 - 20:40

با عرض سلام
لطفاً نمایندگان طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمین بعد از سال ۹۱ را با آزمون داخلی اعلام وصول کنند

زهرا شنبه , 24 تیر 1402 - 21:08

با عرض سلام وخداقوت به دوستان زحمت کش .اول از خدا وبعد هم باعنایت به تلاش جناب محمودزاده وباقی دوستان.
بنده مربی پیش دبستان با۴ دانش آموز از شهر به روستا بامسافتی طولانی به امید دیده شدن ما مربی ها که با کمترین درآمد بدون هیچ حمایتی از جان ودل تلاش می‌کنیم.

نیما۱۲۰۱ شنبه , 24 تیر 1402 - 21:13

حامی طرح جناب محمودزاده هستیم

عالیه شنبه , 24 تیر 1402 - 21:22

لطفا پیگیر باشیدد

عالیه شنبه , 24 تیر 1402 - 21:23

خواهان تعیین تکلیف نیروهای باسابقه آموزش و پرورش هستی

زانا شنبه , 24 تیر 1402 - 21:24

چهار گروهی آموزشی خواهان هرچە سریعتر طرح محمود زاده هستند

زهرا شنبه , 24 تیر 1402 - 21:25

خواستار تبدیل وضعیت گروه های آموزشی هستیم

زانا شنبه , 24 تیر 1402 - 21:26

برگزاری آزمون داخلی برای نیروهای با سابقه آ پ

کرمی شنبه , 24 تیر 1402 - 21:35

لطفا پیش دبستانی رو تبدیل وضعیت کنین

هاشم عبداله نیا شنبه , 24 تیر 1402 - 21:37

حامی طرح مهندس محمودزاده هستیم

هاشم عبداله نیا شنبه , 24 تیر 1402 - 21:37

تعیین تکلیف نیروهای بعد از سال 91

رضا رادمنش شنبه , 24 تیر 1402 - 21:45

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

مریم شنبه , 24 تیر 1402 - 22:00

با سلام و وقت بخیر
لطفا” نیروهای بعد از ۹۱ را تعیین تکلیف بفرمایید

سمیه محمدی شنبه , 24 تیر 1402 - 22:04

سلام عرض ادب

✅موضوع مورد بحث درخواست از هیئت رئیسه مجلس برای طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمین بعد از سال ۹۱
(نهضت،پیش دبستانی،خرید خدمات،برون سپار وسربازمعلم )
با عنایت به اینکه طرح معلمین آموزشی بعد ۹۱ به شماره ثبت ۶۱۵ توسط آقای جلال محمود زاده تهیه و در جلسه رسمی در مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲کمیسیون آموزش رد شد و مطابق ماده ۱۴۵وتبصره ۱ماده ۱۰۰اآیین نامه داخلی مجلس وسایر قوانین مرتبط بررسی کلیات طرح مذکور با فوریت و خارج از نوبت در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گرفت و ایرادات جزئی که از طرف هیئت رئیسه مجلس واردشده بود توسط آقای محمود زاده برطرف شد و مورد تایید جناب آقای قالیباف و هیئت رئیسه محترم قرار گرفت.
ولی متاسفانه به دلیل دارا بودن یک طرح دیگر کمیسیون آموزش و تصویب آن در کمیسیون این طرح اعلام وصول نشد و طبق قانون وتبصره مجلس باید طرح کمیسیون اعلام وصول بعد طرح جناب محمود زاده پیگیری شود ولی دو طرح تا الان اعلام وصول نشده.
با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و نبود وقت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شما نمایندگان محترم خواهشمندم که با رایزنی با آقای قالیباف و همچنین کمیسیون آموزش خواستار اعلام وصول یکی از طرح ها با ازمون داخلی شود.

نهضت
پیش دبستان
خرید خدمات
برونسپار
نیروهای داری کد پرسنلی

شبرنگ شنبه , 24 تیر 1402 - 22:07

با عرض سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاریم🙏

مربی پیش دبستانی شنبه , 24 تیر 1402 - 22:10

لطفا طرح ما رو حمایت کنید تادرصحن علنی مجلس تصویب بشه

مهران شنبه , 24 تیر 1402 - 22:50

ما نیروهای سرباز معام بعد ۹۱, خواستار تعیین تکلیف هرچه زود تریم

سارا بنیانیان شنبه , 24 تیر 1402 - 22:54

تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش بعد از 91

عطا احمدپور شنبه , 24 تیر 1402 - 23:04

تو رو خدا کسی نیست بداد مابرسه

غزاله علیزاده شنبه , 24 تیر 1402 - 23:30

سلام .مسئولین محترم .
من مربی پیش دبستانی هستم .
بااندک حقوق و نداشتن بیمه سالها به نوآموزان سرزمینم خدمت میکنم .

ماهم فرزندان این انقلاب هستیم .ماهم فرزندان شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم .

ما جوان های دهه ی ۶۰ و ۷۰ نسل سوخته مظلومیم اما همانند مولایمان امام عشق و عدالت امام علی (ع)قوی هستیم ..
آری ما قوی هستیم چرا که سالهاست شاهد بی عدالتی بودیم اما همچنان عشق و علاقه ما نسبت به آموزش کم نشد .

آدم چه صبورانه بعضی دردها را تحمل می‌کند بی آنکه بداند حق است یا ستم .
مربیان پیش دبستانی بعد ۹۱ خواستار تبدیل وضعیت همانند نیروهای قبل می باشند .
مربیان زحمتکش و فعال مهارت و تجربه لازم رادارا
می باشند .
تبدیل وضعیت حق مسلم مربیان پیش دبستانی می باشد .

یادگرفتم برای تمام رنج هایی که میبری صبر کن ،صبر اوج احترام به حکمت خداست .

Maryam m شنبه , 24 تیر 1402 - 23:38

چرا با وجود کمبود نیرو در آموزش پرورش نیروهای قراردادی را تعیین تکلیف نمی کنند؟

سمانه رضایی شنبه , 24 تیر 1402 - 23:45

سلام و درود ،لطفا لطفا فکری برای معلمین با تجربه و شایسته بعد ۹۱ بکنید ،متاسفانه بدترین نوع اجحاف در حق این قشر مظلوم و زحمتکش شده

سارا فخری شنبه , 24 تیر 1402 - 23:53

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

بهرام نحرینی شنبه , 24 تیر 1402 - 23:54

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

سعید متدین شنبه , 24 تیر 1402 - 23:55

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

هانیه یکشنبه , 25 تیر 1402 - 0:15

با سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده و حمایت بفرمایید.

غلام یکشنبه , 25 تیر 1402 - 0:16

با سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده و حمایت بفرمایید.

مرضیه محمودی گهروئی یکشنبه , 25 تیر 1402 - 0:23

حمایت ازطرح مهندس محمودزاده لطفا رسیدگی کنیدوتعیین تکلیف نیروهای بعد۹۱

قادر یکشنبه , 25 تیر 1402 - 0:33

با سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده و حمایت بفرمایید.

رضا یکشنبه , 25 تیر 1402 - 1:18

حمایت از این قشر زحمت کش و بدون حامی از اوجب واجبات است
ممنونم

مریم سعدی یکشنبه , 25 تیر 1402 - 1:21

درخواست رسیدگی به طرح تبدیل وضعیت نیروهای شاغل در آموزش و پرورش بعداز سال ۹۱ ، را داریم.
حامی طرح مهندس محمودزاده هستیم

فاطمه یکشنبه , 25 تیر 1402 - 2:39

با سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده.

سالمی یکشنبه , 25 تیر 1402 - 2:40

با سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده و حمایت بفرمایید.

رضا یکشنبه , 25 تیر 1402 - 2:42

با سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده و حمایت بفرمایید.ممنون

قناد یکشنبه , 25 تیر 1402 - 2:43

با سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده و حمایت بفرمایید.

نرگس یکشنبه , 25 تیر 1402 - 2:44

با سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده و حمایت بفرمایید.سپاسگزارم

محمد یکشنبه , 25 تیر 1402 - 2:45

با سلام ، اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که ورود طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش) را تسریع بخشیده و حمایت بفرمایید.

سعیدذبی یکشنبه , 25 تیر 1402 - 6:56

ماخواستارتصویب طرح محمودزاده هستیم همانطورکه سربازمعلمان ۷۹تا۹۱جذب شدند لطفاازطرح مهندس محمودزاده حمایت کنید

زهرادیبا یکشنبه , 25 تیر 1402 - 8:26

عدالت عدالت برای مربی پیش دبستان

زیبا یکشنبه , 25 تیر 1402 - 8:29

حمایت از مربیان بعد 91

فرزینن یکشنبه , 25 تیر 1402 - 8:32

یکی به داد مربیان بعد 91 برسه

فرزینن یکشنبه , 25 تیر 1402 - 8:32

به خدا ما بدبخت شدیم رفت جوانیمون رفت مربیان را بیابید

فرزینن یکشنبه , 25 تیر 1402 - 8:33

با عرض سلام ،
اینجانبان معلمان غیر رسمی بعد از ۹۱ آ.پ(شامل پیش دبستانی،نهضت،خرید خدمات،برون سپار و سرباز معلم ..) از محضر مبارکتان استدعا داریم که طرح ساماندهی نیروی انسانی آ.پ با ثبت ۴۱۷ ( کمیسیون آموزش با ازمون داخلی) را تسریع بخشیده وحمایت بفرمایید.(ازمون داخلی)🙏

سروه جهانی یکشنبه , 25 تیر 1402 - 8:44

حمایت از نیروهای بعد ۹۱

امیر یکشنبه , 25 تیر 1402 - 9:42

سلام. ما خواستار تصویب طرح آقای محمودزاده هستیم
سپاس

نوروز فردوسی یکشنبه , 25 تیر 1402 - 11:09

استخدام مربیان پیش دبستانی بعد 91ومعلمان غیر رسمی با آزمون داخلی

نوروز فردوسی یکشنبه , 25 تیر 1402 - 11:10

استخدام معلمان پیش دبستانی بعد 91

مریم یکشنبه , 25 تیر 1402 - 11:59

حمایت از طرح مهندس محمودزاده ، تبدیل وضعیت نیروهای غیر رسمی بعد از سال 91 بدون آزمون

مینا یکشنبه , 25 تیر 1402 - 12:02

حمایت از طرح مهندس محمودزاده ، تبدیل وضعیت نیروهای غیر رسمی بعد از سال 91 بدون آزمون ماده 28 ،در حق ما نیروهای غیر رسمی بعد از سال 91 با سابقه تدریس در کلاس درس عدالت را رعایت کنید

آستاره یکشنبه , 25 تیر 1402 - 12:55

با سلام
حمایت از طرح مهندس محمودزاده
تبدیل وضعیت نیروهای غیر رسمی بعد از سال 91 همانند نیروهای قبل از سال 91 بدون آزمون
لطفاً در حق نیروهای با سابقه تدریس و کلاسداری زیاد با حقوق بسیار ناچیز ظلم نکنید

آستاره یکشنبه , 25 تیر 1402 - 12:56

با سلام
حمایت از طرح مهندس محمودزاده
تبدیل وضعیت نیروهای غیر رسمی بعد از سال 91 همانند نیروهای قبل از سال 91 بدون آزمون
لطفاً در حق نیروهای با سابقه تدریس و کلاسداری زیاد با حقوق بسیار ناچیز ظلم نکنید

Shokofeh یکشنبه , 25 تیر 1402 - 15:02

جذب نیروهای غیررسمی بعداز سال ۹۱ خدا خیر دنیا و اخرت را نصیبتان میکند اگر دل جوانان این مرز و بوم را شاد کنید

هانیه یکشنبه , 25 تیر 1402 - 15:59

استخدام حق مربیای پیش دبستان

آمنه بگان یکشنبه , 25 تیر 1402 - 17:59

باعرض سلام ما مربیان پیش دبستانی و نهضتی و سرباز معلم و بقیه آموزش دهندگان خواستار اعلام وصول طرح مهندس محمود زاده به شماره ثبت ۶۱۵ در صحن علنی مجلس توسط آقای قالیباف هستیم با تشکر

صداقت دوشنبه , 26 تیر 1402 - 13:08

لطفاً به فکر تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی که سالها زحمت کشیده اند از طریق طرح جناب اقای محمود زاده باشید
استخدام حق مسلم مربیان با سابقه بیش از ۱٠ سال است

نفیس چهارشنبه , 28 تیر 1402 - 22:16

باسلام وخداقوت خدمت جناب آقای مهندس محمودزاده و همه ی کسانی که دلسوز فرزندان این مرز وبوم هستند ازسال ۹۱تاکنون باتمام سختی ها ساخته ایم به امید روزی که مانیز همچون دیگر معلمان رسمی حقوق خود را که حاصل دسترنج ماست از آموزش وپرورش دریافت کنیم . معلم پیش دبستانی نه تنها باسواد بلکه باعشق تدریس می کند .معلمان پیش دبستانی به خاطر بودن درکنار نوآموزان بزرگترین درسی که خودآموخته اند صبر کردن است.شاید برای همین است که هنوز هم منتظر مانده اند تا با صبوری بهترین ها نصیبشان شود . حتما دعای این انسانهای صبور برای رسیدن به امنیت شغلی در سایه ی پروردگار وانسانهای وارسته ای چون جناب محمودزاده و همه ی کسانی که دراین طرح ایشان را یاری می کنند برآورده خواهد شد .

فاطمه یکشنبه , 1 مرداد 1402 - 16:36

فقط تصویب طرح مهندس محمودزاده
حمایت از نیروی‌های بعد از ۹۱

فاطمه بهاروند جمعه , 19 آبان 1402 - 10:44

خداوند ب آقای محمود زاده و همه کسانی ک در ب نتیجه رساندن این طرح کمک میکنند عزت و عاقبت بخیر بدهد واقعا دیگه برای این نیروها امید و راهی برای استخدام جز از این راه نموندهون واقعا عمرشون رفته و رحمتشون داره هدر میره

حسین اوجاقی پنجشنبه , 2 آذر 1402 - 21:50

بنام خدا، با سلام، ما تعداد معدودی از جا مانده گان نیروهای حق التدریسی و سرباز معلمان قبل از سال ۹۱هستیم. طرح تعیین تکلیف نیروهای حق التدریسی و سرباز معلمان قبل از سال ۹۱،در مجلس شورای اسلامی نیز تصویب شده است. ما نيز به خواسته و با موافقت اداره کل آموزش و پرورش استان محل سکونت خود به مدت یک سال هست. تکمیل پرونده نموده و بلاتکلیف مانده ایم. هر موقع مراجعه میکنیم. اعلام می کنند که منتظر مجوز وزارتخانه در این خصوص هستیم. هم خدمتی و هم دوره هایی که قبل از ما تکمیل پرونده نموده بودند. جذب شده اند. ما نيز به خواسته حق خود هستیم.

enemad-logo