کد خبر : 2112
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۸:۳۲

آیا تغییرات کادر فنی نساجی را نجات می هد؟؛

سرمربی اسپانیایی نساجی از تماشاگران پرشور و از خبرهای خوب برای مازندرانی ها گفت

سرمربی اسپانیایی نساجی از تماشاگران پرشور و از خبرهای خوب برای مازندرانی ها گفت
لوکاس آلکاراز سرمربی اسپانیایی نساجی در نشست خبری گفت : در آینده خبرهای خوبی برای هواداران خواهیم داشت چون همه قوت قلب ما مردم مازندران هستند و با کمک آنها می‌توانیم تیم را به جایگاه خودمان برسانیم.؛

وقت شمال – محمد مبرا : تیم پُر هوادار نساجی مازندران پس از کسب نتایج ضعیف در قعر جدول لیگ برتر فوتبال ایران جای گرفت و مالک این تیم در پایان نیم فصل تصمیم به تغییر و استفاده از سرمربی اسپانیایی گرفت.

حالا لوکاس در نخستین روز از ورود به ایران در تهران و نه در مازندران که خانه نساجی است، آنهم بعلت مهیا نبودن زیرساخت ها، در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

این سرمربی اروپایی مشکلات و ضعف ها را می داند اما امیدوار است در زمان تعطیلات نیم فصل زخم های تیم پر شور شمالی را التیام بخشد. می داند کار دشوار است اما با تکیه بر حمایت هواداران می شود کارهای سخت را به سرانجام رساند و باری دیگر شور و اشتیاق و گرما را به سکوهای ورزشگاه شهید وطنی آ.رد.

لوکاس آلکاراز سرمربی جدید نساجی در نشست خبری که در تهران برگزار شد درباره حضور در فوتبال ایران گفت : از اینکه در ایران حضور دارم خوشحال هستم و قرار است با فوتبال شما آشنا شوم.

وی افزود؛ پس از ۲۰ سال حضور در اسپانیا قصد داشتم تا محیط دیگری را تجربه کنم و این اتفاق برای من بوجود آمد، در ایران فوتبال رقابتی وجود دارد و من خوشحالم که با نساجی مازندران آشنا شدم و خیلی هیجان دارم که هواداران پُرشور این تیم را ببینم.

لوکاس همچنین با اشاره به وضعیت نساجی در جدول لیگ برتر فوتبال ایران گفت : جایگاه فعلی نساجی این چیزی نیست که در جدول است و ما می‌توانیم جایگاه اصلی نساجی را به این تیم بازگردانیم و می‌خواهیم طوری کار کنیم که هواداران راضی باشند و با اینکه مشکلات زیادی داریم اما می‌خواهیم با حفظ روحیه تیمی نتایج بسیار خوبی را در مسابقات لیگ برتر به دست آوریم.

آلکاراز سرمربی نساجی درباره آشنایی با مسعود شجاعی و جواد نکونام زمانی که در اسپانیا بازی می کردند بیان داشت : در سال ۲۰۰۸ و زمانی که در رئال مورسیا بودم مقابل اوساسونا بازی کردیم و امیدوارم در این فصل بتوانیم از هم یاد بگیریم و پیشرفت کنیم.

این سرمربی اسپانیایی در ارتباط با تیم نساجی افزود : اطلاع دارم که نساجی قهرمان جام حذفی ایران بوده و با تشکیلاتی که تیم نساجی دارد و با کمک هواداران مطمئنم که می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

لوکاس آلکاراز در ارتباط با دستیاران خود در نساجی گفت: تنها خسوس مربی اسپانیایی همراه من خواهد بود و سایر مربیان نیز که با باشگاه قرارداد داشتند می‌توانند در سمت‌های خود باقی بمانند.

وی همچنین افزود؛  هشت بازیکن مصدوم داریم و امیدوارم که سریعتر به تیم اضافه شوند. تا الان تمرین نداشتیم و حداقل نیاز دارم که تیم را ببینم تا نقاط قوت و ضعف تیم را بررسی کنم.

لوکاس در پاسخ به سئوالی درخصوص انتقال تیم نساجی از تهران به مازندران گفت : ما هم دوست داریم که در مازندران تمرینات خود را برگزار کنیم اما باید این نکته را در نظر بگیریم که امکانات حرف اول را می‌زند و اگر شرایط مهیا باشد در مازندران تمرین خواهیم کرد.

این سرمربی اسپانیایی  گفت : در آینده خبرهای خوبی برای هواداران خواهیم داشت چون همه قوت قلب ما مردم مازندران هستند و با کمک آنها می‌توانیم تیم را به جایگاه اصلی اش برسانیم.

وی افزود: پس از پایان نیم فصل حدود ۴۵ روز زمان خواهیم داشت و به تقویت تیم می‌پردازیم. بازیکنان خوبی در آکادمی نساجی حضور دارند و قرار است در تیم ما بازی کنند آنها جوان هستند و نیاز به آموزش دارند و خیلی خوشحالم که بازیکنان با پتانسیلی را در اختیار دارم.

این سرمربی اسپانیایی در خصوص عدم حضور کمک داور ویدئویی در لیگ برتر گفت: نمی‌توانم به این موضوع اعتراضی داشته باشم چون در لالیگا هم با وجود VAR اشتباهات زیادی وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

enemad-logo