کد خبر : 257
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

جزئیات بدحالی دانش آموزان در محمودآباد

جزئیات بدحالی دانش آموزان در محمودآباد
احساس بوی نامطبوع در هنرستان دخترانه ای در شهرستان محمودآباد موجب انتقال تعدادی از دانش آموزان این مدرسه به بیمارستان گردید ؛

وقت شمال : محمودی رئیس بیمارستان شهدای محمودآباد گفت: حال چند دانش آموز بدحالی که به بیمارستان منتقل شدند رضایتبخش است.

پیام محمودی در گفت‌وگو با مهر در این خصوص اظهار داشت: دو نفر از دانش آموزان سرپایی درمان و ترخیص شدند و چهاردانش آموز به منظور کاهش استرس و دغدغه خانواده‌ها همچنان بستری هستند اما حال عمومی تمامی این دانش آموزان رضایت بخش است.

همچنین حسن ذبیح پور رئیس آتش نشانی شهرداری محمودآباد نیز گفت: بلافاصله در پی تماس مدیر مدرسه عوامل این واحد به مدرسه اعزام شدند اما آثاری از اثرات شیمیایی و گاز خاصی مشاهده نشد و بوی حس شده ماندگار نبوده است.

مریم توکلی مدیر هنرستان نیز تصریح کرد: درب مدرسه از ساعات اولیه صبح بسته بوده و هیچ فرد خارجی وارد حیاط مدرسه نشد و هیچ چیزی از بیرون به داخل مدرسه پرتاب نشده و معاونین و معلمان پس از احساس بوی شبیه به دود کاه و کلش دانش آموزان را به حیاط مدرسه و فضای باز هدایت کردند.

وی افزود: دو ساعت دانش آموزان در حیاط مدرسه مشغول بازی بودند اما دو دانش آموز با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان محمودآباد منتقل شدند.

مدیر هنرستان گفت: معلمان و کادر اداری مدرسه اولین نفراتی بودند که بو را حس کردند و هرچه گشتیم تا آثاری از ایجاد مسمومیت یا دود ایجاد شده را پیدا کنیم هیچ آثاری کشف نشد و بیشتر نگرانی‌ها به خاطر استرس ایجاد شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

enemad-logo